Är verkligen nervös

Erika är äntligen hemma igen! Hon har bott inne i stan hos Adam i en vecka, eftersom hon börjar på universitetet nu och det har varit kick-off varje dag hela veckan. Jag har saknat henne! Har bakat och pratat med henne och snart ska vi måla naglarna tillsammans har jag bestämt åt oss ;)

Är sjukt nervös btw. Ska köra min första körlektion vid 7 på morgonen innan skolan. Är lite orolig för att det kommer vara mycket trafik vid typ tjugo i åtta när alla ska till skolan och jobbet och så, men det går säkert bra. 
Vi ska testa studentmössor imorgon också, det känns stort!  Och efter skolan ska jag hjälpa Ellen att flytta. Äntligen ska hon flytta från Gemla... Haha. Jag skämtar. Typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0