From yestarday

Halli hallå bloggis.
Igår på morgonen hade jag körlektion numero 1. Jag var hur nervös som helst när jag satt och väntade på att Martina min körlärare skulle komma och hämta mig. Men jag hade inte behövt vara så nervös för hon var jätteduktig, lugn och bra, jag trivdes att köra med henne. Fick krypköra, göra upp och nerväxlingar, backa runt hörn och sen starta i backe. Det gick jättebra och jag hade verkligen kul. Längtar till nästa lektion ;)
Efter skolan så hjälpte jag, David, Nicke och Jesper Ellen att flytta. Det var tråkigt i början men kul i slutet haha. När vi fått in alla Ellens saker i hennes nya lägenhet åt vi McDonald's. Fett.

Idag har skolan varit SJUKT seg. Trodde aldrig att dagen skulle ta slut, men som tur var gjorde den det. Träffade David efter skolan och tränade. Vid klockan 7 tränade jag bowling med pappi och idag gick det hur bra som helst.

Sex and the city nu och sen sova. Sovmorgon imorgon. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0