KÖRKORT!!!!!!!!!!

JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!! Så jävla awesome!
Erika körde mig upp till Vägverket innan idag och väntade med mig på parkeringen. Uppkörningsnissarna kom sen och jag fick köra med en som hette Magnus, han var supertrevlig! Fick börja med säkerhetskontroller på bilen, kollade däcken och bromsarna. Sen fick jag köra. Fick en ganska lätt uppkörning, skulle bara följa skyltar. Behövde inte vända. Behövde inte parkera, eller ja förutom när vi kom tillbaka till vägverket. Jag tyckte att det gick ganska dåligt att köra så när vi hade stannat vid vägverket igen och han skulle prata med mig så var jag jättenervös. Han sa att jag hade växlat lite dåligt (vilket jag var så jävla medveten om) och sen att jag hade gasat lite mycket så att bilden sladdade lite (vilket jag också var så medveten om). Han satt sen och kryssade i saker på det pappret och sen sa han "Jag tycker att du ska åka hem och öva lite till...... På egen hand" Började gråta då. Trodde han skulle säga att jag inte klarat det. MEN DET GJORDE JAG!!

Hämtade bilen hos mamma sen och körde SJÄLV till skolan. Det var awesome. Och läskigt. Och det kändes som jag gjorde något olagligt ;) Elin och jag körde (eller bara jag haha) till Fagrabäck och Bergunda sen. Hon var den första som åkte med mig! Hämtade David vid Kungsmad när han slutade sen åkte vi hem till honom och sen åt vi McDonald's. Hämtade pappa i bowlinghallen sen och åkte hem till Gemla.

VILKEN BRA DAG DET HAR VARIT!!
Nu ska jag packa det sista och sen mysa sönder med David. Kommer sakna honom!


Fick denna av mamma och pappa när jag kom hem. Trodde det var champagne, så fick värsta chocken när jag tog emot den. Det var en choklad ;) ska smaska på den med David nu.

Blir väl ett ganska osammanhängande och konstigt inlägg men det är för att jag är så glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0