En mysig torsdag!

Idag vid halv elva kom Bajen till mig. Vi bakade sockerkaka och när den var i ugnen så spelade vi Buzz och sjöng Singstar. Det lät riktigt vackert om jag får säga det själv ;) Och jag vann som vanligt över Bajen i Buzz!! Vid halv två åkte vi in till stan, jag hade körlektion vid två så Bajz släppte av mig vid nya. Det var min elfte lektion idag och den sista med Raimo, ledsamt faktiskt, han är så bra! I alla fall, jag fick köra vänstersvängar idag igen och följa skyltar och så. Det gick bra idag men är besviken på mig själv eftersom jag kör med för hög hastighet när jag ska svänga. Och det kommer jag bli kuggad på om jag gör så på uppkörningen. Men det får jag ändra på!

Efter körlektionen åkte jag till David och var där ett tag, sen tog vi bussen till ik och gick på powerfit. Det var sjukt jobbigt och jag kommer ha en sån träningsvärk imorgon... På bussen hem träffade jag Bullen, jag hoppade av vid henne och drack kaffe med henne och Romina. Sen gick vi en liten runda. 

Nu blir det film och Marabou vintervit. Jag är helt såld på den!!



Två gamla bilder på Bajen och moi från när vi gick i ettan. Det var tider det haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0