Malmöstad

Halli hallå! Jag vaknade för någon timme sen, var astrött men gick upp i alla fall eftersom jag ska åka till Sara om en stund! :) Kom hem vid halv två i natt eftersom att tävlingen var ungefär en timma sen igår. Vi skulle börjat spela vid sex men de som spelade innan oss var sena och när de var klara så skulle banorna oljas först. Under inspelningen sen så gick en bana sönder så det blev ett avbrott på tjugo minuter till... Det gick hyffsat bra i alla fall att spela igår, pappa och jag hade två srier som var urkassa och två över 200. Totalt fick vi ihop 1985 poäng och hade behövt ungefär 100 poäng till för att gå vidare. Det får gå bättre nästa gång, det var ju trots allt debut! Och sist kom vi inte heller och det kändes skönt ;) Trots att det gick lite dåligt ett tag så var det väldigt kul i alla fall!! 

Vi var klara i bowlinghallen runt tio och då hade vi inte hunnit äta. Så vi körde in i Lund och letade efter etts ställe att äta på i en halvtimme. Det fanns verkligen inget, allt stängde typ vid tio. Till och med Växjö har en pizzeria som är öppen till typ tre? Tillslut hittade vi en pizzeria som var snälla och gjorde mat till oss trots att klockan var kvart i elva och att de stängde vid elva.




Pizza med potatismos låter så äckligt... Och dom har visst extra stor pizza som räker till 3-4 personer. Hihi.

Nu ska jag göra mig i ordning och sen ta bussen till stan vid tio i tolv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0