Operation

Idag på praktiken var jag på ortopedmottagningen. I vanliga fall brukar jag vara på avdelningen. Jag började vid åtta idag och direkt när jag kom till mottagningen fick jag byta om för att vara med på operation. Fick ha jättesexiga blåa kläder på mig och en fin mintgrön mössa typ... Jag var med på fyra stycken operationer och på den första så höll jag på att svimma redan när du gav bedövningssprutan. Så jag fick lägga mig på golvet. Andra gången kunde jag kolla på hälften ungefär och sen fick jag sätta mig ner, likadant tredje gången. På den sista operationen kunde jag faktiskt stå och titta på när de gjorde snittet och när du brände blodkärlen och så. Jag är så duktig haha. Dock tog det ett litet tag innan jag mådde ganska bra igen ;)

Jag, David och Emma var nyss ute och gick typ en mil. Asgött. Snart ska jag åka hem och sova, har praktik imorgon 7-15.30. Sen är jag ledig hela helgen och sen går jag sista beckan på prakiken :)

Kommentarer
Postat av: david

haha sista meningen: sista beckan på prakiken xD <3

2010-11-04 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0