Sista dagen på praktiken!

Morsning. Jag gick upp vid kvart i sju idag även fast jag börjar vid två. David sov hos mig och skulle ta bussen till skolan vid åtta, så eftersom jag är så snäll så gick jag upp med honom och åt och sen följde jag honom till bussen.

Idag är det sista dagen på praktiken. Sjukt skönt faktiskt, även om det känns liite ledsamt... Har bakat 36 cupcakes som jag ska bjuda på idag, det har tagit mig ungefär 4 timmar att baka dem så om de inte uppskattar mina muffins så jävlar... Haha!

I måndags körde jag för övrigt min tionde körlektion. Det gick bra. Jag följde skyltar och fick parkera och så, Raimo har en liten runda som han kör med sina elever som är som en "uppkörning" eller hur man ska sägs. Skit samma, det gick bra i alla fall och Raimo sa att jag inte hade kuggat om det var en uppkörning och det är ju gött!

Nu ska jag kika lite på Kungarna av Tylösand och sova lite. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0