Vi är inte som vi ska

Imorgon är det första advent. Nä tänker ni, nu är hon ute och cyklar. Men nej. I vår familj är det så. Eftersom vi åker till Thailand den 19 december så ligger vi en vecka före i julstöket så att vi hinner fira fjärde advent innan vi åker. Och just därför har vi bakat pepparkakor idag. Och satt upp våra adventsljusstakar. Och på torsdag börjar vår paketkalander. AWESOME!!

I alla fall, idag var det match igen, vi spelade mot BK Slam. Vi spelade mot dem förra veckan också i Oskarshamn och fick storstryk och idag vann vi med 11-8- Fett! Jag spelade bra idag, förutom en serie som jag åt helvete. Slog 187. 176, 124 och 185. Är nöjd ändå :) 

Nu ska jag plugga körteori (typ det enda jag gör just nu) och sen ska vi käka pizza. Åker in till stan vid åtta och sen vidare till Emelie och träffar lite folk. Grymt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0