Äntligen fredag igen

Så gött med fredag!! Denna helgen ska bli super, ikväll ska jag och David bara ta det lugnt och imorgon har Elin och Daniel sitt lilla kalas och det ska bli AWESOME! :D På söndag ska jag nog köpa skorna, träna och på kvällen ska jag och David till Josse och Stark och äta.

Vi slutar om ungefär 20 minuter, sen ska jag vänta på att David slutar. Vi ska gå till bibblan och köpa den gigantiska negerbollen som vi ska mumsa på samtidigt som vi pluggar. Kommer bli fett. Ser fram emot det haha ;)

Kommentarer
Postat av: zandra

sv: Kul att du vill vara med! :)

Jag kommer dra en vinnare senare ikväll så kika in då. Vinner du inte idag så kommer en ny chans på måndag, :)



Allt bra en fredag som denna?

2010-10-01 @ 15:48:35
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0