Bla bla

I fredags var jag ledig och jag låg i sängen HELA dagen och titta på SATC. Så skönt. Hade några avbrott för att göra frukost och lunch. Som jag åt i sängen... På kvällen kom David och mös med mig!

I lördags hade jag match vid tio, det gick bra för mig ibland och mindre bra för mig ibland. Fast laget vann och det är ju det viktiga! Vid klockan två på lördagen så började jag mitt kvällspass på praktiken. Jobbade till halv tio och sen gick jag hem till mormor och sov ensam där. Tittade epå Greveholm för att inte känna mig så ensam ;)

Idag började jag jobba klockan sju och jobbade till halv fyra. Åkte hem och la mig i sängen och tittade på TV. Det ska jag göra snart igen och sen sova. Börjar klockan sju imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0