De tre vännerna och Felicia

Hahaha ett litet internskämt :)
Har haft en awesome eftermiddag/kväll med Sara, Sandra och Felicia. Vi åkte hem till mig efter skolan och åt kladdkaka med grädde och glass och tittade på massa gamla bilder på oss. Sjukt fula och sjukt söta var vi hihi. Åt tacos sen och tittade på roliga saker på You Tube ;) 
Har saknat mina små flickor!!

När flickorna åkte hem bestämde jag på ren impuls att jag ville ut och springa, så jag gjorde det. Var väldigt skönt, men jag var jätterädd för en bit jag springer på är helt kolsvart eftersom det inte finns några lysen. Både positivt och negativt.
Jag sprang ju fort ;) 

Nu har jag precis duschat. David kommer om knappt en timme. Mys! ♥



Kommentarer
Postat av: sara

hahaha de tre vännerna och felicia hahah

men ja de va super kul och mys!! <3 :D

2010-10-08 @ 21:44:07
URL: http://baarasaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0