Första dagen

Idag var det första dagen på praktiken. Mötte Bajen i skolan och sen åkte vi tillsammans till sjukhuset. Han är på samma avdelning som mig!  Vi är ju som jag skrivit innan på ortopeden, avdelning 19. Vi gick lite vilse i källaren när vi skulle leta upp vårt omklädningsrum men hittade en som kunde visa oss tillslut haha. Gick lite vilse till när vi skulle leta reda på vår avdelning. Började klockan halv tolv med introduktion som höll på till tre ungefär. Sjukt mycket saker att hålla reda på. Jag kommer knappt ihåg hälften av allt som dom sa... I alla fall, vi gick igenom brandsäkerhet och blev visade  runt på avdelningen och på sjukhuset. Vi fick ett användarnamn och lösenord så att vi kan logga in på Cosmic och titta i journaler och så. Sen kommer jag knappt ihåg så mycket mer. Börjar vid två imorgon i alla fall, men innan det ska jag träffa Elin i skolan och jobba med projektarbetet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0