Härlig morgon

Erika väckte mig idag vid klockan nio och frågade mig om jag inte skulle till skolan idag. Snacka om att jag fick panik, jag hade försovit mig i två timmar!! Det går en buss kvart över nio från Gemla, så jag slängde på mig första bästa kläder och råkade spräckte mina jeans lite. Satte upp en ful toffs och hade verkligen inte tid att sminka mig. Packade träningskläder fort och sterssade runt. Erika bredde en macka till mig som jag åt samtidigt som jag sprang till bussen. Höll på att kvävas när jag satte lite macka i halsen... Kom till skolan tio i tio och var femtio minuter försenad till det obligatoriska stormötet som alla på omvårdnadsprogrammet hade idag.

Härlig morgon måste jag säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0