Körlektion nummer 6

Sitter på bibblan nu och ska skriva lite på KOL-arbetet. Hoppas på att bli klar snart ;) Om en timme ska jag möta David på stationen, vi ska åka upp till ik och gå på weightstep/boll. Supernice. Vi var på weightstep med Anja igår (love anja, verkligen!!) och det var hur kul som helst, jag svettades som en gris och det så så jäkla skönt att bli så svettig!! I alla fall, idag är det bollstryka också så jag är sjukt taggad!

Har precis kör körlektion nummer 6. Med Raimo såklart! När jag kom till körksolan idag så frågade han om det var okej att deras praktikant fick följa med i bilen. Jag sa ja men var väldigt nervös i början, men sen glömde jag bort henne och det gick bättre! Fick köra i Norremarksrondellen idag och följa skyltar. Eftersom jag körde fel några gången så fick jag öva på att vända med, tyvärr failade jag lite på det... Annars gick det bra idag! Nästa gång ska jag köra lite av allt jag redan gjort, typ parkera och så. Klarar jag det bra så är jag klar med statskörningen och får börja med landsväg, vilket inkluderar HALKBANA! Hoppas jag får göra den en dag under praktiken när jag är ledig ;)

Nu ska jag förtsätta skriva, kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0