Körlektion nummero 7

Hola amigos. Hade en urkass start på dagen idag igen... Just my luck. Men det gick över efter ett tag :) Fick ta venprover idag på sjukvården, eftersom praktiken börjar på måndag och jag förmodligen kommer få ta massor med blodprov. Därför måste jag och alla andra testa lite. Kul!! :D

Efter skolan så hade jag min sjunde förlektion, med Raimo idag igen. Idag så fick jag parkera och vända, utan att han sa hur jag skulle göra. Det gick faktiskt väldigt bra! Jag blev klar med statskörningen!! Jag berättade för Raimo att jag ska till Ullared på söndag och han sa att om jag lovade att jag skulle köra dit så fick jag boka halkbana. Så jag lovade det och har nu bokat HALKBANA vecka 46, den 16e november!!! Passar jättebra för jag har mitt höstlov den veckan eftersom jag har praktik vecka 44 när det egentligen är. Är så glad nu! Känns som jag verkligen är på g. Har bara 3 frågor kvar att göra på internet också och dom kommer jag bli klar med imorgon. Awesome! :D

Nu ska jag mysa med David!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0