Sitter i skolan med Elin

Vi har precis ätit lite skolmat som faktiskt är helt okej (men om jag ska vara ärlig så längtar jag tills ikväll när jag får äta min köttfärsas och mina mackaroner som jag har med mig!) Innan satt vi i två timmar och jobbade med enkäten som vi ska åka ut med till Bergunda och Fagrabäck. Vi har planerat att åka till skolorna vecka 48. Elin åker till Finland på söndag, så det är skönt att vi har gjort så pass mycket på arbetet som vi gjort. Vi är verkligen igång nu och det känns fucking awesome!!

Vid kvart över ett så ska jag och Elin traska ner till stationen tillsammans. Hon ska åka till Daniel och jag ska fortsätta till sjukhuset för att vara på min praiktik mellan två och halv tio. Jag vill med åka hem, så jag är lite avundsjuk på Elinpelin...

Btw, jag och systra mi var ute och gick vid halv åtta på morgonen idag. Vi är så hurtiga. Och duktiga.

Längtar hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0