Ska snart ut i skogen

Aloha. Jag har precis fixat mig färdigt och ska alldeles strax bege mig till Elin och Daniel för lite party party. Eller egentligen bara till Daniel, men Elin typ bor där ändå så... Elin har skrivit en vägbeskrivning åt mig och den tar verkligen aldrig slut. Daniel bor långt ute i skogen. Och då menar jag långt. Det finns tre hus där och de två andra husen bor typ hans farbror i och sen hans farmor eller något. Woho! Det återstår att se om vi hittar dit ;)

Erika lagade falafel till hela familjen idag. Skitgott verkligen. Har alltid varit skeptiskt till det, men det var en höjdare. Åt massa vitlökssås också. Perfekt när jag ska på kalas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0