Söndagsmys

Elins och Daniels fest igår var kalas. Hade trevligt och väldigt kul, tycker om att busa med mina flickor!! Lägger upp bilder från igår en annan dag, jag tyar bara inte det just nu.

Erika hämtade mig ute i skogen idag och sen åkte vi och köpte skor. Jag köpte kilklackskorna och ett par andra boots, fett snygga! Åkte till ik sen och sprang i 30 minuter, sen kom David och vi gick på powerball ;) ganska tråkigt... Efter träningen gick vi hem till Josse och Stark och åt potatisgratäng, kött och godis. Och glass... 

Nu ska baby och jag kolla på tv och dricka cola. David har fryst apelsinklyftor också, smakar precis som glass. Nyttig glass, smaskigt. Ni borde testa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0