Vilket asbra inlägg!

Alltså... Omg, det har varit en asbra dag idag! Det gick asbra att göra vårdpedagogiken, jag har jobbat asbra på alla lektioner, jag har jobbat asbra med mina läxor, jag har kört asbra på körlektionen, jag sprang 11 km idag asbra och jag spelade bowling idag och invigde mitt nya klot vilket gick ASBRA! Typ haha ;) Är i alla fall väldigt glad!

Körlektionen btw var verkligen kul. Jag fick panikbromsa och det gick asbra! Först skulle jag göra det på asfalt, så gasade upp till 70 och sen bromsade jag. Klarade det galant första gången. Fick göra det en gång till på asfalt och sen fick jag bromsa på en grusväg. Fick köra lite vid sigfridsområdet sen. Martina tycker jag är duktig! Fucking awesome!!

Kommentarer
Postat av: Marty

Klart jag tycker du är duktig, du är ju bäst :)

2010-09-15 @ 09:46:55
URL: http://shaggadelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0