En väldigt spännande torsdag

Idag har jag varit ledig. Var intre ledig igår eftersom att de ändrade mitt schema igen. Jag har verkligen dragit nitlotten av mig, Elin och Hanna som också är på samma avdelning. Jag har sämst schema, krabb med att få ihop timmarna... Blö. Längtar tills praktiken är över, trivs inte så himla bra faktiskt... All heder åt ortopeden där jag var förra praktiken!

Äh, ska sluta gnälla om praktiken. Stackars David får inte höra något annat än mina klagomål på att jag inte vill dit och att jag får ångest över det och så. Det är bara att bita ihop, vem vet, det kanske blir skitkul tillsist ;) ska jobba helgen dock, fredag 13.30-21.30, lördag 7-21.30 och söndag 7-17. Och så jobbar jag måndag med... 

Idag på min lediga dag har jag inte gjort något särskillt. Vaknade av mig själv kvar över åtta och var pigg som en gris. Åkte ner till mamma vid elva och sen hämtade jag min efterlängtade lins så jag slipper ha glasögon nu, dom är ju bara i vägen. Träffade David vid tolv och åkte hem till honom igen och sen kom Josse så vi fikade. 
Det var väl allt jag har gjort idag, verkligen spännande! ;)

Åh... Jag längtar verkligen till sommaren! Vill åka till Halmstad med Emma och David, göra en favorit i repris från förra sommaren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0