Jag är lat!

Har inte skrivit på evigheter här känns det som... Men det är bara för att jag är så sjukt lat och aldrig orkar göra något ;) hihi.

Praktiken har tagit slut sedan jag skrev sist. Hade sista dagen i torsdags, jävligt skönt samtidigt som det var lite ledsamt. Tro det eller ej så trivdes jag skitbra sen, så som jag klagade innan! Jag är en tönt.
Mellbystrand med mina flickor var nice, trots att Club Moon spelade skitkass musik, vi blev äggade (det var ju trots allt påsk) och att Halmstadsbor var allmänt dryga... Vi får åka tillbaka i sommar och steka på stranden och gå på after beach! Det kanske blir bättre ;)

Tja... Idag är det Valborg. Jag var sugen på fest, men ingen visste något och jag orkar inte ta tag i det heller, så det blir myskväll med David istället! :D 
Grand Samarknad har förövrigt öppnat nu och det blev fiiint! Var där både igår och idag och shoppade lite. Har köpt studentklänning nu! Så jävla fin! Har även köpt två mirakelbh:ar. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0