Måndag igen

Sitter på bussen hem, har varit och myst hos David! När jag kommer hem ska jag och syster titta på mean girls 2 och mysa lite!

Helgen gick fort och det gick bra att jobba! I lördags när jag slutade åkte jag hem och åt tacos med mamma, pappa och Erika. Sen körde jag och Erika till Adam och fikade med honom och hans vän Henrik. Efter en stund åkte vi ner till stan och köpte godis på hemmakväll, sen gick vi upp till mormor och åt godis, kollade på morden i midsommer och pratade massor. Mormor var inte hemma dock.

Igår hade jag praktik från 7-17 sen åkte jag till David och sprang åttan, alltså vi sprang både runt trummen och växsjösjön. Det kallas åttan för man springer som en åtta och det är 8 km. Eller det var faktiskt 8.2 km ;) vi sprang i alla fall bra, stannade inte, blev inte trötta! Tog 52 minuter och det var riktigt roligt!!

Imorgon är jag ledig!! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hm, världens sämsta film? Men det var mysigt ändå :)

2011-04-12 @ 10:19:06
URL: http://ehjf.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha ja, den var dålig så den typ blev bra... Men det var mys!! <3

2011-04-12 @ 10:38:51
URL: http://mtef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0