LÄNGTAR

Jag är så glad! I fredags var jag och David inne i stan och så bestämde vi helt random att vi skulle gå in på Ticket. Sagt och gjort, 20 minuter senare kom vi ut därifrån och hade bokat en resa till Cypern! :D Vi var inne på Ticket i lördags och betalde och gjorde klart allt, så den 26:e augusti drar vi! En vecka och 2 dagar kvar, som jag längtar 
haha ;D Ska bli så skönt att komma iväg och vara ledig flera dagar i rad, behöver verkligen semester nu efter att vi jobbat hela sommaren nu... 

I måndags fyllde min kära syster 21 år. Så när jag slutade jobba åkte jag och hämtade mormor och sen körde vi hem och firade Erika. Det var en mysig kväll med god mat, god dricka och massa skratt, älskar familjen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0