Bilder från Rostock, Tyskland


Obligatoriska hoppbilder!

Världens bästa syster und moi!
x2


Jag testade en sån här banan och Erika tog annanas. Blö. INTE goda, tyvärr. De såg ju så spännande ut :(

Här poserar pappa, Erika och jag med varsinn bratwurst. Man måste ju testa när man är i bratwurst-landet Tyskland liksom. Helt okej korv... Haha :)


Fina syster, mamma och pappa. Här dricker vi glüwein, tyskarnas motsvarighet till glögg! :)

Plockgodis! Roligt att se att alla var helt till sig över detta, det är väl bara Sverige som har lösviktsgodis? Aja, i alla fall, det kostade 17 kronor hektot. Dyrt...



Vårt hotell! Awesomeness! Var hur fint som helst, plus att det låg mitt i julmarknaden. Kunde inte bli bättre!


Denna skylten fanns vid hissarna på vårt hotell. Den tyckte jag var rolig.. Fattade inte först, trög som man är...


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilka fina bilder jag tog!! :) & vad fina vi är! Vi är nog den snyggaste familjen ever. Japp <3

2011-12-20 @ 22:43:46
URL: http://ehjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0