Busigt!

Jag är så glad! Nu ikväll har jag och David bokat tågbiljetter för en weekend i Stockholm i januari och så har vi bokat flygbiljetter till London i februari. Äntligen ska jag få häsla på min söta lilla Martina! TAGG!!! Alltså, jag är helt amazed över att våra flygbiljetter endast kostade 483 kr tur/retur per person. Helt otroligt! Gud så glad jag är just nu. Ska bara ta semester två dagar nu, så jag kan åka till London haha! ;D

Annars idag... Har shoppat lite med David, Josse och Nicke (som är hemma från Norge)! Druckit kaffe och spelat Skip-Bo. Kört David till jobbet. Köpt gymkort på Gemlas gym åt mig och David så att vi ska kötta och bli biffar! Har också bakat lite julgodis med systra mi och MORFAR har kommit! Vilken himla bra dag det blev endå hihi ;)

Erika gjorde mini-pepparkakshus som vi ska dekorera glas med nu i jul. Hur söta som helst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0