GAH

Ikväll är jag inte fit for fight. Har ont typ överallt i hela kroppen och är assur för att systemet vårdcentralen har är sämst i hela fucking jävla världen!! Gah!!
Aja, är assugen på att gå ut idag och skaka lite rumpa, men det går inte för sig. Ska spela en mix-tävling med pappa i bowling imorn och sen ska jag jobba. Så jag får snällt stanna hemma idag. Fast det känns rätt bra det med!

Btw, detta fick jag igår i paetkalender av min kära lilla mamma:


Te med choklad och chili-smak, citronen är en sån man lägger teet i (fräck jag vet) och typ en "chokladpinne". Mamma förklarade att man antingen kunde sätta den i varm mjölk, så det blev chokladmjölk eller så kunde man ha den en stund i kaffet och sen ta upp den och äta chokladen. Undra vilket jag ska testa... Hehe, tack mor ♥

Nu ska jag äta falafell så jag spricker, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0