Men oj

Ojdå, nu var det visst några dagar sen jag bloggade. Vad hände?! Hehe anyhow, sen sist har morfar åkt och blivit utbytt mot morbror Michael med frugan Hanna och kusinerna Moa och Tom. Supermysigt! :) Jag har också börjat på mitt vikariat på Åbovägen, har nu jobb på schema ända fram till 31 augusti. Hur skönt? SKÖÖÖÖÖNT!! 

Idag har jag jobbat 8-12, sen åkte jag hem och efter en stund åkte jag in till stan med mamma, Hanna, Erika och Moa och handlade inför nyårsmiddagen imorgon. När vi var klara åkte vi ner till bowlinghallen och mötte upp pappa, Mike och Tom och sen spelade vi bowling i en timme :) Nu har vi precis ätit indisk mat, haft "mini-julaton" och nu ska vi spela spel. Hur mysigt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0