Min b-day!

Och så blev jag 19 år. Känns precis som igår, när jag var 18! Hehe ;)

I alla fall, vi var ju på movie-night igår (eller tja det var ju idag, men känns som igår...) Det var mysigt, precis som de andra gångerna jag har gått. Vi fick se New Years Eve, Mästerkatten i stövlar och En gång i Phuket. Tyckte alla filmerna var bra och roliga, men New years eve var så rolig att jag nästan dog haha. Mihih. Bion slutade tjugo i sju, så jag körde David hem och sen drack jag lite kaffe och körde till jobbet. Fick jobba till halv två istället för 12, så när jag slutade var jag helt S-L-U-T, hade inte sovit på 30 timmar liksom... Sov två timmar och sen åkte jag hem och blev firad av mor, far, mormor, Adam, Erika och David. Åt varm smörgåstårta. Kakor och bullar. Marängswiss. Mmmm! Fick fina presenter också, ljuslyktor som jag önskat mig, äntligen mina fina skor (!!) halsband, ny bowlingväska, träningskort i bowlinghallen och lite till. Är helnöjd med min dag! :)

Nu - däcka hårt i sängen innan det är dags för jobb klockan SJU imorgon. Är så otaggad att jag nästan dör. Kräks.

Kommentarer
Postat av: Ulle

Åh, vilken härlig och ganska tuff dag ;) du fick!

Men sov gott nu lilla du och dröm om din dag =)

Till helgen blir det ju mys igen för dig och la familia ;)



Kram!!

2011-12-13 @ 21:50:57
URL: http://ullez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0