TYSKLAND!

Alltså, ser ni vad klockan är?! Den är tre, TRE mitt i natten och jag har stigit upp. Jag + la familia åker nämligen till Tyskland idag, vi ska till Rostock på julmarknad, vi ska bo på hotell och äta god frukost och bara ha det hur mysigt som helst. Bussen går från Växjö station klockan 4, så vi åker snart in till stan... :)

Kom hem igår (för några timmar sen alltså) med tio i tio bussen. Varute och åt med ettan-gänget från jobbet. Vi var på Akropolis och åt, det var supertrevligt! :) Innan vi avslutade kvällen gick vi till Harrys och gjorde musik-quiz. Såg min gamla engelskalärare där btw. Han hade typ alltid musik-quiz med oss (nästan i alla fall hehe). Aja, ännu en supermysig kväll med härliga kollegor!

Här är en bild från Rostock julmarknad. Det ser ju lovande ut! Jag återkommer om hur hög mysfaktorn var/är! ;)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Åh, vännen vad det ser mysigt ut =)

Ha det nu riktigt härligt i helgen!!



Kram!!

2011-12-17 @ 17:11:04
URL: http://ullez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0