Ullared och spinning

Idag var ju som sagt jag, Erika, mamma och mormor i Ullared. Vi har hört att det inte ska vara så mycket folk dagen innan jul, men det var det såklart detta året... Men det gick bra ändå! Hittade lite kläder, en ny jacka, lite julklappar och småplock som "man alltid behöver" hehe ;)

När vi kom hem till Gemla drack jag och Erika en  varsin smoothie och sen åkte vi in till stan och gick på ett GRISIGT spinningpass. Höll serisöst på att dö... Men det var skönt efteråt, när jag fick duscha! Hihi :)

Nu har vi uppesittarkväll i familjen Femzéns hus. MYSIGT

Det var lång kö när vi skulle betala och gå ut, så jag roade mig med att ta egobilder... hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0