Bra dag! :)

Jag har varit ledig idag med, så har myst med Lisa, Elin och Martina en stund! :) Har suttit vid sjön i princip hela eftermiddagen och pratat, ätit galss och njutit av solen. 

Sov hos David igår efter vår utgång på terassen, som för övrigt var rolig. Tog ett litet tag innan vi kom igång, men sen blev det lite fart i oss och vi dansade loss. Ett minus dock var att dj:n tydligen fick slut på låtar?! Spelade samma låtar några gånger = TRÅKIGT! 

En VÄLDIGT rolig grej är att jag idag fick reda på att jag vunnit 1000 kronor i Sportzkampen, en tävling som vi deltog i när vi spelade vårt klubbmästerskap i bowling för någon måndad sen. Jag kom trea! Catchiiing! Så himla kul, blev så jävla glad!! :D 


Några bilder från igår :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så fina vi är allihopa :)

2011-07-07 @ 22:34:02
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0