En bra helg!

Helgen har varit awsome! I fredags var det utgång med Lisa och Martina. Vi var hos Martina och förfestade innan och vid elva åkte vi in till stan och tog en drink på Sports och sen drog vi vidare till Terassen! Fy fan vad kul vi hade! Kvällen var verkligen lyckad :)

Igår var Sara och Sandra hemma hos mig och mös. Jag lagade paprikabåtar åt oss och det var asgott! Vi satt på altanen och pratade gamla minnen, skrattade massor. Vi har varit med om mycket under åren ;) Tycker verkligen om er flickor, är glad att vi umgås igen! ♥

David har jobbat hela helgen igen btw... Har inte sett på flera dagar nu och jag saknar honom :( Han slutar vid nio idag så jag ska köra in till stan sen och sova och mysa hos honom, min fina älskade pojk!

Två bilder från fredagen:

Hade mitt snygga örhänge som jag fick av David i studentpresent! Hett ;D

Moi!

Kommentarer
Postat av: sara

wie!! jag är med glad! <3

2011-07-17 @ 21:56:36
Postat av: Marty

2011-07-17 @ 22:23:42
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Marty

Kanske ska skriva något med :P

Men älskar ditt öronhänge!!!!

2011-07-17 @ 22:24:26
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Sis

Jag vill med ut!

2011-07-18 @ 16:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0