En början på något nytt

Igår började jag mitt nya liv - x2!
1. Jag är nu undersköterska istället för elev, jag jobbar istället för att gå i skolan. 
2. Jag har börjat viktväkta och mina två dagar har gått så jävla bra ;) haha är så taggad. Även träningen har kommit igång igen!

Jag och David har nyss varit och tränat. På vägen hem från stan stannade vi med våra bikes vid Willys och köpte massa frukt att mumsa på ikväll. Nyttigt och bra, jag är bäst!

Btw, David ska gå brevid på Åbovägen nästa vecka, på min avdelning. På torsdag kommer vi vara där samtidigt ;) Han ska även på intervju för att kanske jobba i korvkiosken utanför MAXI. Det rullar på för honom nu, är så gald för mitt hjärtas skull! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0