Fin sammanfattning av studenten ;)

Studenten var så jävla awesome! Än så länge den klart bästa dagen i mitt liv! :)
Vädret var kalas, min fina släkt och mina fina vänner firade mig, fina presenter, god mat - allt var helt perfekt!
Började med champagnefrukost hos Issa, eller ja på hennes gård och därefter åkte vi till skolan och visslade och skrek lite ;) Blev fotograderade och sen hade vi fika med våra mentorer i ett klassrum. Hade även musikquiz som mitt lag förlorade haha. Inga sura miner ändå. Innan det var dags för mingel, lunch, tal och utdelning av stipendier så fick vi gosedjur av Isak, Lotta och Lisbeth, Åse med? De pratade också lite om hur åren med oss varit och då minsann grät jag!!
Väl i matsalen fick vi rostbiff, potatissallad, skinka, melon, jordgubbar, ganska fint haha ;D Vid klockan halv två fick vi gå ut i elevhallen och då såg man allas släkt och vänner samalas utanför Teknikum. Känslan! OMG, går inte beskriva. Och när fönstret ut till rutchkanan öppnades, alla bara tutade och skrek! Whooooppa! När klockan slog två åkte den första klassen ut och när klassen innan oss åkte trodde jag att jag skulle dö, den känslan var fan bättre! Fastnade dock när jag skulle åka ner, men det räddade jag snyggt. Väl ute i folkhavet träffade jag alla mina fina som jag älskar så mycket! Massa kärlek till er!
Vi åkte hela klassen på flak sen, SÅ JÄVLA KUL! Hade knappt någon röst kvar efter det ;) Vi åkte någon timme sen hämtade pappa upp mig och körde hem till alla som väntade på mig. Fick som sagt skitfina presenter och världens bästa uppvaktning!
På kvällen blev det utång på Grace. Skitkul.
Hela dagen var sp JÄVLA BRA!!!
Värsta flummigt inlägg, men fan. HÅRDROCK!!!
Studenten var så jävla awesome! Än så länge den klart bästa dagen i mitt liv! :)
Vädret var kalas, min fina släkt och mina fina vänner firade mig, fina presenter, god mat - allt var helt perfekt!
Började med champagnefrukost hos Issa, eller ja på hennes gård och därefter åkte vi till skolan och visslade och skrek lite ;) Blev fotograderade och sen hade vi fika med våra mentorer i ett klassrum. Hade även musikquiz som mitt lag förlorade haha. Inga sura miner ändå. Innan det var dags för mingel, lunch, tal och utdelning av stipendier så fick vi gosedjur av Isak, Lotta och Lisbeth, Åse med? De pratade också lite om hur åren med oss varit och då minsann grät jag!!

Väl i matsalen fick vi rostbiff, potatissallad, skinka, melon, jordgubbar, ganska fint haha ;D Vid klockan halv två fick vi gå ut i elevhallen och då såg man allas släkt och vänner samalas utanför Teknikum. Känslan! OMG, går inte beskriva. Och när fönstret ut till rutchkanan öppnades, alla bara tutade och skrek! Whooooppa! När klockan slog två åkte den första klassen ut och när klassen innan oss åkte trodde jag att jag skulle dö, den känslan var fan bättre! Fastnade dock när jag skulle åka ner, men det räddade jag snyggt. Väl ute i folkhavet träffade jag alla mina fina som jag älskar så mycket! Massa kärlek till er!
Vi åkte hela klassen på flak sen, SÅ JÄVLA KUL! Hade knappt någon röst kvar efter det ;) Vi åkte någon timme sen hämtade pappa upp mig och körde hem till alla som väntade på mig. Fick som sagt skitfina presenter och världens bästa uppvaktning!

På kvällen blev det utång på Grace. Skitkul!
Hela dagen var så JÄVLA BRA!!!
Värsta flummigt inlägg, men fan. HÅRDROCK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0