KRAAAAM

Har varit jättedålig på att uppdatera, jag vet! Och inga balbilder har jag lagt upp heller... Dåligt... Men det händer ju så himla mycket roliga saker nu!

I helgen firade vi Lisa som fyllde 19, även Davids kusin som fyllde 13. Har också varit och kollat på Emmas dansuppvisning och haft en awesome utekväll med fina vänner! :)

Idag tog David studenten. Älskade, fina pojke. Grät massor. När han sprang ut. När han var hemma... Så fin var han och så glad! Jag är så stolt över honom! :) Har varit hos honom hela kvällen, kom nyss hem och ska snart sova för: IMORGON ÄR DET MIN TUR ATT TA STUDENTEN!

LOVAR, att jag lägger ut bilder från bal och student en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0