Babbel

Sitter hemma hos David och ugglar. Börjar 13.30 imorgon, sjukt skönt. Innan dess hade jag tänkt träna och sen gå upp till mormor och äta lunch. Ska pressa in ett möte med syster och Johanna också ;)

Tja... Ja, praktiken idag var sådär. Det hände knappt någonting, massa dötid. Tråkigt när det inte finns något att göra. På eftermiddagen följde jag och Elin med en patienten på angiografi.  Det var intressant att se hur det går till MEN det tog jättelång tid. Jag var med i två timmar och sen gick jag eftersom jag slutade. Och då hade de bara genomfört hälften av angiografin.

På fredag, lördag och söndag är jag ledig. 
Jag, Lisa och Martina planerade nyss en myskväll i Hovmantorp på fredag. Ser fram emot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0