Bal och skattjakt!

Igår var det äntligen dags för vår bal! Åh det var så roligt och alla var så himla fina! 

Kort sammanfattning av gårdagen:
Jag var och fixade mitt hår hos Jill vid tolv, det blir så fint!! Träffade David sen, vi köpte med oss mat och åkte hem och åt innan vi började göra oss iordning. Jag har aldrig känt mig så fin som igår!
Innan balen började åkte jag, David, Erika och morfar till Teleborgs slott. Erika fotade oss där. Vid sex ungefär var vi nere i teaterparken och minglade bland alla andra som skulle gå på balen. Som jag sa innan, alla var så jävla fina!!! Vid sju gick vi in på PM och satte oss till bords, sen åt vi förrätt, huvudrätt och efterätt. Det var gott :) När vi ätit klart var det dags för vals ute på Terassen och sen party ;) Det var verkligen en awesome kväll, vill göra om den också haha!

Min frisyr, så fin :)
En liten bild på mig :)

Lägger ut fler, bättre bilder från balen imorgon! :)


Idag var det skattjakt! Det var helt crazy, roligt men crazy! Folk sprang nakna runt grusplanen, jag åt kattmat, vi badade i "kanalen" vid Linnégatan. Det togs hål i öronen och någon tatuerade sig.... Crazy. Tycker dock att det var lite tråkigt att det inte fanns mer grejer man kunde "utföra" liksom... Aja, det var skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0