FRIDAY

Idag fick jag och Elin reda på vårt betyg på vårt projektarbete. Vi fick.... dam dam dam dam, ett stort jävla MVG!!!!! Fucking awesome, som vi har kämpat. Vi var verkligen värda det! :D 

Jag skulle egentligen varit ledig idag, men Åse skulle ha betygssamtal med oss så det var bara att släpa sig till skolan. Hon bjöd på bullar också, så det var ju inte helt förgäves jag fick dit ;) Fick ett VG i psykiatrin. Är nöjd med det eftersom det inte riktigt var mitt favoritämne. 

Efter skolan träffade jag David och Josse och även Emma en liten stund. Var hemma hos Josse sen och fikade, spelade buzz och glodde på TV. 

Ikväll kommer morfar, Peo och Nina. KALASMYS JU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0