Vårruset!

Sprang ju vårruset idag och det gick faktiskt awesome! Sprang på 23.50, en helt okej tid med tanke på att jag har varit väldigt dålig på att träna ett tag nu ;) Jag och Erika starade i den första startgruppen, står man i den så ska man ha ambitionen att SPRINGA. Så jävla irriterande när det är folk som ställer sig i den startgruppen och GÅR. Erika och jag fick knuffa oss fram och springa mellan alla och kuta upp för första backen. Så himla irriterande!! Ska man gå - ställ dig i gruppen längst bak och sluta tänk på er själva!! Förlorade lätt 30 sekunder på detta. Störande.

Det var väldigt roligt i alla fall och jag ska lätt springa nästa år igen och förbättra min tid! :D



Jag och Erika innan, var skit-taggade!



När vi kommit i mål. Erika sprang på 21.10, så duktig är hon!!
Mamma när hon kommit i mål. Hon sprang hela vägen, jätteduktig hon med! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Du var också jätteduktig ju :)

2011-05-05 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0