30 november

Idag har jag hunnit med en hel del! :) Åkte in till stan 9.20 med David. Vi var inne på Clas Olsson och handlade julklappar, på Nordea och satte in pengar och på hm och köpte kläder. Efter det åkte jag till Bajjen och hjälpte honom att skruva ihop lite möbler till hans lilla lya, jag var grym på det haha! Vid två cyklade jag bort till Josse, hon bjöd först på vårrullar och sen fikade vi lite, spelade wordfeud och kikade på TV. 

Jag skulle gå på afropower idag också, har varit supertaggad på det hela dagen och så får jag ett sms om att det är inställt. 45 minuter innan passet skulle börjat..... Så det blev ingen träning idag. Tråkigt!!

Tummen ner för mitt inställda pass.. Fuck :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0