Dålig uppdatering

Jag lever kära ni. Har bara inte orkat skriva något här på några dagar ;) bad girl... Anyhow, i måndags jobbade jag och på kvällen bowlade jag med Lisa och Bajjen. Ägde dem! Införskaffade mig även ett nytt klot - ett spärrklot! Efter bowlingen var jag och Bajjen ute och sprang, ska hjälpa honom att komma i form... Hehe ;)

Aja... Just nu ligger jag i Davids säng och tittar lite på tv. Har saknar min gose, äntligen är han hemma från Norge igen! :) <3 Även om han bara var borta i typ fem dagar så kändes det läääänge!

Imorn ska jag jobba, sen väntar jobb heeela helgen. Torsdag till söndag. Men det känns helt okej, jobbar med roliga människor! Känns som en stor familj på jobbet, mysigt ju hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0