Full rulle :)

Hej o hå, ska snart hoppa in i duschen och runt halv 7 ska jag befinna mig hos Sara. Sandra ska också dit, vi ska äta smörgåstårta och sen blir det utgång på grace! Låter som en bra fredagskväll! :D

Annars då... Igår jobbade jag 7-16 och när jag slutat hämtade min fina syster upp mig och så åkte vi till Husebys julmarknad. Köpte två te-sorter, pepparkakste och julte. Köpte lite karameller också, samt en liten gåva till pappa på fars dag! Det var en sipermysig kväll, älskar min syster. Åkte till Bajjen på kvällen och checkade in hans nya lya, han flyttade in till stan i onsdags! Fin lägenhet faktiskt haha ;)

Idag har jag jobbat. Och målat naglarna. Imorn blir det jobb igen och på söndag match i Osby! Full rulle hela helgen, gosigt :)


Kommentarer
Postat av: Marty

Har Bajjen blivit stor och flyttat hemifrån!!!! Gaaaaah jag vill se lägenheten :D

2011-11-12 @ 14:47:19
URL: http://shaggadelic.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi jaa :D den var fin! Kom hem snart så då får se den... Och träffa mig <3

2011-11-12 @ 22:00:14
URL: http://mtef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0