Kallt...

Det är askallt i mitt rum. Ja, jag har elementet på. Nej, jag har inte fönstret öppet. Fryser. Har lite ont i huvudet. Mår lite illa. Hoppas inte det är sjukdom på g. Vill INTE bli sjuk. Blööö. Man måste ju få klaga lite...

Som sagt, när jag slutat idag så åkte jag hem till David och efter en stund kom Nicke med. Vi åkte till City Gross och handlade lite, fika bland annat. När vi handlat klart åkte vi hem till Josse och plingade på. Nicke gömde sig så att hon inte såg honom, hon visste inte att han var hemma på besök från Norge nämligen, så när han hoppade fram så skrek hon och började gråta. Söt :) Vi fikade och spelade Buzz, sen tog jag bussen till stan för att träna bowling. 

Nu har jag tittat på Criminal Minds med mor och far, ska titta lite på Scrubs i min varma goa säng och sen sova. Ska jobba 7-19 imorn. Tagg!


Haha, bild på David, Ellen, Nicke och jag från nyår 2009. Skitfina! Saknar att Nicke och Ellen inte bor här längre. SVIKARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0