Morgon-mys!

Martina och Bajjen lämnade mig i all hast nyss för de skulle med bussen 9.20. Bajjen skulle jobba och Martina hinna med en buss hem :) Vi hade det jättemysigt igår, satt ute på altanen hela kvällen, åt tacos, spelade spel och skrattade hur mycket som helst! Toppen kväll!

Nu har jag gjort i ordning frukost till mig själv bestående av saffrans-te (älskar det!!) rostade mackor. Har även värmt äpplen med kanel på i micron och sen äter jag det med vaniljyoghurt, smakar precis som äppelkaka! Hihi :) nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på Music and lyrics.



Kommentarer
Postat av: Marty

Toppenkväll *10 :)

2011-10-05 @ 12:16:37
URL: http://shaggadelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0