Resa till Ullared :)

Både jag och David har varit lediga idag, så vi bestämde igår att vi skulle åka till Ullared idag! Sagt och gjort, vi steg upp kvart i sex idag och åkte först till bilprovningen och när vi var klara där styrde vi kursen mot Ullared. Var framme vid tio :) Var inne i varuhuset till klockan ett, åt och åkte hem igen. Med kaffepaus ofc! :)

Hittade massa kul saker, en onepiece i fleece, två klänningar, en stickad tröja, linne, rakhyvel, smink, parfym mm. Och köpte alla presenter till vår paketkalender som vi har vid julen ;) Är nöjd med alla mina köp och dagen var supermysig! Jag och David är nästan aldrig lediga samtidigt, så det var skönt att vi kunde umgås lite! ♥

Nu blir det fredagsmys i min gosiga sparkis!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0