Coola tanter

Gah, blir galen på bittra kärringar som tycker de är bäst! Jag och David var och tränade innan ikväll och skulle ta bussen hem till honom sen. Vi skulle vänta i ungefär 20 minuter så vi gick in på stationen för det var så kallt och så. När det är fem minuter tills bussen ska gå går vi ut och ställer oss i busskuren, det står även ett gäng med tanter där. Bussen kommer och de står där och kacklar, jag och David går och ställer oss vid vägkanten och så hör man någon som bara "Jaha, barnen tror de kan gå föra oss sådär... Vi har ju stått här och väntat så länge" och bla bla, sen så knuffar av av dem undan mig lite och så går hela gänget före mig och David in på bussen. Sen sitter de och pratar om hur "vi barn" är och att vi är oförskämda och ouppfostrade. Fan vad arg jag bleeeeev. Det är väl ändå de som var oförskämda, som knuffas och pratar om oss så vi hör. Usch va. Gamla människor skyller alltid på "oss ungdomar" och hur vi beter oss, men de får tydligen säga och göra vad de vill, för de gör ju aldrig något fel. Så dålig stil.

Tråkigt inlägg, ville bara få ut min ilska lite ;) hehe. Har jobbat 7.30-14 idag. Imorgon jobbar jag 13.30-21. Men innan dess ska jag gå runt sjön med Sara :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0