Till dig, Erika!

Erika skrev ett sms till mig. "Är du på Landvetter? ;)". Nä, det är jag ju inte... Hihi så nu bloggar jag för din skull systra mi!

Önskar att jag var på Landvetter. Veckan på Cypern gick så sjukt fort och nu i efterhand så känns det nästan inte som om vi varit där... Men GUD vilken bra vecka vi hade! 35+ och strålande sol och klarblå himmel varje dag. Vi solade och badade massor, drack goda drinkar och åt god mat. Bara njöt av att vi hade semster och att vi var ensamma, det behövdes verkligen! Åh, love Cyprus!! 

Och nu är vardagen igång igen. Jag jobbar och står i. Har dock nästan bara fått turer som är 3-4 timmar i hela septemer. Bara några enstaka heldagar. Men jag tar det jag får. Måste ha pengar. Hoppas jag får bättre tider snart, är så drygt annars ju :(

Kommentarer
Postat av: Erika

Gilla!!! :D

2011-09-11 @ 21:17:30
URL: http://ehjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0