9 februari

God morgon på er! Eller snarare god förmiddag?? Erika kom in till mig vid kl 9 idag för att säga hej då, hon åker till Stockholm idag. Jag kunde inte somna om efter det, så jag gick upp och åt frukost! 

Just nu håller jag på att städa mitt rum. Det är kaos. Det ligger saker över hela golvet. När jag städar har jag en tendens att riva ut allt ur mina lådor för att rensa (fattar inte hur jag ALLTID kan slänga några kassar med saker dock...) och lägga en massa saker på golvet. När jag gjort det så har jag kommit till den punkt i städningen då jag inte orkar mer... Haha alltid samma sak. Men jag få bita ihop.

Kul inlägg. Jag vet. Kramis

Äh... så farligt var det visst inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0