...

Att jobba helg suger. Att jobba varannan helg suger ännu mer. Jag vill kunna spela match varje helg, kunna gå ut, kunna ha samma härliga känsla som alla andra när det är fredag. Men nej (tur i alla fall att jag jobbar med världens bästa människor på helgen, det gör det lite lättare)

Imorgon börjar jag klockan 7. Yay. Så ska upp vid typ 6. Yay. Och jag kommer få skrapa de där jävla rutorna på bilen. Yay. Stark pratade om ett spray som finns att köpa som tar bort is på rutan, så man slipper skrapa. Funderar på att investera ett sådant.

Kommentarer
Postat av: Erika

eller så köper vi en sån där filt till rutan som gör att den inte fryser!!!!!!

2012-02-04 @ 23:23:34
URL: http://ehjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0