Gårdagen

Men gud vad hände igår?! Jag glömde ju bort min fantastiska blogg, fy på mig! :( Får ge er en sammanfattning av dagen nu istället då!

Så: igår jobbade jag 8-12 sen åkte jag ner till stan och träffade Sandra på skåres och drack lite kaffe. Vid 16 kom Lisa till stan så vi mötte upp henne och åkte hem till Sandra. Sara kom dit också, så då gjorde vi oss assnygga (ofc) och sen åt vi tacos! Emma kom också och ännu lite senare kom Ellen och någon Kajsa. Förfestade lite hos Sandra, drog till någon kompis till henne en stund och vid halv elva åkte vi till stan och till grace! Hade en bra dag/kväll med världens bästa vänner!

Som vanligt glömmer jag bort att ta bilder, MÅSTE bli bättre på det, men här är en bild på mig, Sandra och Lisa i alla fall! :)

 

 

Nu sitter jag hos mormor och tittar på Extreme home makeover och gråter lite. Det är så fint haha! Vid ett ska jag träna med Daniel. Kötta! Ha en bra lördag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0